مشاوره بازاریابی و توسعه بازار

مشاوره مدیریت کسب وکار ، بازاریابی و بازارسازی، مشاوره برند، مشاوره تبلیغات و ...

مشاوره بازاریابی و توسعه بازار

مشاوره مدیریت کسب وکار ، بازاریابی و بازارسازی، مشاوره برند، مشاوره تبلیغات و ...

مشاوره بازاریابی و توسعه بازار

محمدرضا محمودی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) گرایش مدیریت بازاریابی در موسسه آموزش عالی نور طوبی (تهران)
دارای مدرک مدیریت و بهره وری بازار از سازمان مدیریت صنعتی مشهد
عضو انجمن علمی بازاریابی ایران
عضو انجمن مدیران اجرایی ایران

آخرین نظرات
نویسندگان

محمدرضا محمودی

مدارک تحصیلی  :

  • کارشناسی سخت افزار کامپیوتر از موسسه آموزش عالی سجاد (مشهد)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) گرایش مدیریت بازاریابی در موسسه آموزش عالی نور طوبی (تهران)
  • دارای مدرک مدیریت و بهره وری بازار از سازمان مدیریت صنعتی مشهد
  • عضو انجمن علمی بازاریابی ایران

سوابق شغلی :

  • مدیر بازرگانی شرکت شیکو (سال 1383 تا 1385)
  • مدیر بازرگانی شرکت سیل آرام کویر (سال 1386 تا 1390)
  • جانشین مدیر بازرگانی شرکت مهندسی طوس هنگام (سال 1390)
  • مدیر بازرگانی و مشاور بازاریابی و توسعه بازار شرکت توسعه تکنولوژی آموزشی دانش آوران خراسان (سال 1394 تا کنون)
  • مدرس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در مشهد (سال 1392 تا کنون)